.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت تجلیل از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نمی‌کنند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خودداری کردن از مسابقه و بازی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی کار ارزشمند در حوزه ورزش است و تلفیق آرمان با ورزش، راهبردهایی که نمی‌گذارد ورزش به انحراف برود.
ضرورت تجلیل از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی بازی نمی‌کنند

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، در دیدار با مدیران حوزه ورزش استان با تسلیت شهادت جمعی از مردم بی‌پناه و بی‌دفاع غیرنظامی در بیمارستان، مدرسه، کوچه و خیابان و منازل به‌وسیله بمباران رژیم اشغالگر که نیمی از آنان زنان و کودکان بودند، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی با برگزاری تجمعات گسترده حمایت خود را به مردم غزه اعلام کردند.

 

وی با تبریک و گرامیداشت هفته ورزش و جوانان، افزود:  ورزش مازندران حرف اول را می‌زند و حق مازندران این است در کابینه دو وزیر در حوزه ورزش و جوانان و کشاورزی داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در داشتن امکانات سرآمد همه استان‌ها بلکه دارای ضعف و کم و کسری‌های زیادی نیز هستیم، اضافه کرد: نشانه این است که اگر امکانات ورزشی متناسب با این سطح از استعداد می‌داشتیم، متناسب با آن حرف برای گفتن هم داشتیم.

 

محمدی لائینی با تاکید بر ضرورت تلاش مضاعف در گرفتن امکانات ورزشی و جبران کم و کسری‌های گذشته، خاطرنشان کرد: باید حتما ورزش جدی گرفته و فقط در قالب حرفه‌ای دیده شود.

 

وی با اعلام اینکه ورزش برای عموم مردم باید ترویج و تبلیغ شود، افزود: ورزش باید نوعی خروجی به رفتار اجتماعی و سبک زندگی ما هم داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر توجه به ورزش‌های حوزه‌های باستانی و پهلوانی، یادآور شد: ورزش‌های حوزه باستانی و پهلوانی از ویژگی روحیه ملی‌گرایی تعصب به آثار و میراث آبا و اجدادی از اهمیت بسزابی برخوردار است.

 

محمدی لائینی با بیان اینکه خروجی ورزش در رفتارهای اجتماعی ما مشخص شود، افزود: ورزش باید کاری کند تا علاوه بر فرهنگ‌سازی مسائل مردم را حل کند.

 

وی با تاکید بر تقدیر از ورزشکاران آرمانی که حاضر نشدند در مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی بازی کنند و از قهرمانی چشم‌پوشی کردند، گفت: صرف تمجید و تقدیر کافی نیست و باید به آنان رسیدگی کنیم و نهاد ورزش باید برای این ورزشکاران در عمل کاری کند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تمرینات هم نیاز به امکانات دارد، افزود: باید سهم مازندران از ورزش کشور کسب و توزیع عادلانه امکانات موجود انجام شود.

 

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه عدالت در ورزش بسیار مهم است، گفت: تلفیق حوزه ورزش و جوانان به هر دو بخش صدمه می‌زند؛ چراکه هر دو حوزه مشکلات دارند و دست‌کم تبدیل به دو اداره کل در وزارتخانه شود.

 

وی با اشاره به وجود  یک‌هزار و ۲۰۰ شهید ورزش مازندران، افزود: این مهم نشانه این است نگاه فعالان حوزه ورزش در مازندران به مسائل ارزشی پررنگ‌تر از جاهای دیگر است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پدیده‌ای مثل شهادت در جامعه ورزشی نشان از اعتقادات و نقش داشتن در دفاع از مملکت و حوزه امنیت دارد، تصریح کرد: حوزه ورزش حوزه‌ای بی‌تفاوت نیست، خودداری کردن از مسابقه و بازی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی هم دومین کار ارزشمند این حوزه است و نشان از این دارد که مساله دیگر غیر از قهرمانی ورزشی مطرح است؛ به این معنا که تلفیق آرمان با ورزش، راهبردهایی که نمی‌گذارد ورزش به انحراف برود.

 

به گزارش فارس، در این دیدار از فیض الله نفجم یکی از قهرمانان جهان که در دوران ورزشی خود مقابل ورزشکار رژیم صهیونیستی قرار نگرفت، تجلیل  به عمل آمد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.